Tingimused - digimeerik.ee

1. ÜLDINFO

Kirjade vastamise aeg on kuni 3 päeva! Üldjuhul vastatakse 1 tööpäeva jooksul.
Kui tekib küsimusi või soovite teada tellimuse kohta infot, pöörduge julgelt klienditeeninduse poole info@digimeerik.ee
1.1 Toodete tarneaeg on kuni 7 tööpäeva, üldjuhul jõuab Teieni juba paari päevaga.

2. TELLIMINE

2.1 Tooteid saate tellida meie e-kauplusest ilma registreerumiseta. Oleme teinud süsteemi, mida on turvaline ja mugav kasutada.
• TOOTE LISAMISEKS OSTUKORVI VAJUTAGE NUPULE “Lisa korvi”
• TEID SUUNATAKSE PEALE LISAMIST AUTOMAATSELT OSTUKORVI
• VAJUTAGE NUPULE “MINE KASSASSE”
• TÄITKE KÜSITUD LAHTRID, VALIGE SOBIV TRANSPORDIVIIS
• VAJUTAGE NUPULE “ESITA TELLIMUS”

3. TASUMINE

3.1 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest tasudes meilile saabunud arve.
3.2 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt Nofine OÜ arvelduskontole laekunud.
3.3 NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!

4. KÄTTETOIMETAMINE

4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri “tellimus kinnitatud” koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti võtke ühendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie kaubaga tegelema. Kui kaup on koos, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile “Teie tellimus on teele pandud”. Seejärel jõuab kaup Teieni üldjuhul 48 tunni jooksul. Kui Te pole kaupa kätte saanud 3 tööpäeva jooksul, palun võtke ühendust klienditeenindusega! Kui Te pole oma kaupa kätte saanud, palun võtke ühendust klienditeenindusega ja koos leiame lahenduse.

5. TAGANEMISÕIGUS

5.1 Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest ja saada raha tagasi täies ulatuses viivitamatult, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest kaupmeheni või kui tarbija on esitanud tõendi, et ta on asja tagasi saatnud. Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust igal hetkel kui tellimus pole kliendini jõudnud ja saada raha tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kliendi soovi avaldamisest. Selleks peab meile lihtsalt teada andma e-maili aadressile info@digimeerik.ee
5.2 Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetama tagastatava kauba Kaupmehele 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest. Lisaks toote eest tasutud summale tagastab kaupmees tarbijale ka asja kättetoimetamise kulud samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus. Tagasimakse tehakse viivitamatult kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest kaupmeheni või kui tarbija on esitanud tõendi, et ta on asja tagasi saatnud.
5.3 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Teil õigus nõuda toote asendamist või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Nofine OÜ kulul.

6. TELLIMUSE TÜHISTAMINE KLIENDIPOOLNE / MEIEPOOLNE

6.1 KLIENDIPOOLNE: Kui olete sisestanud vale tellimuse või soovite tellimust tühistada, saadke palun e-mail info@digimeerik.ee Enne tellimuse tühistamist saadame Teie e-posti aadressile meeldetuletuskirja.
6.2 KAUBA TAGASTAMINE:
Kui tellitud toode osutuks ebasobivaks ja soovite tagastada, siis võtke meiega ühendust info@digimeerik.ee ja koos leiame  tagasi saatmiseks lahenduse!

7. ANDMEKAITSE

7.1 Nofine OÜ kasutab isikuandmeid ostutellimuse täitmiseks. E-posti ja telefoninumbrit võidakse kasutatada Nofine OÜ kampaaniakirjade või pakkumiste edastamiseks.

8. MUUD TINGIMUSED

8.1 VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD:

8.1.1 Nofine OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Nofine OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.1.2 Nofine OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Nofine OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Nofine OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:

Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste täitmata jätmine või tingimuste mittekohane täitmine, sealhulgas täitmisega viivitamine.

8.3 ÕIGUSKAISEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:

8.3.1 Kui Nofine OÜ on kohustusi rikkunud, võib klient:
1) nõuda kohustuse täitmist;
2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
3) nõuda kahju hüvitamist;
4) taganeda lepingust või öelda leping üles;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
8.3.2 Klient võib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi või koos kõiki seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid, mida saab üheaegselt kasutada, kui seadusest või lepingust ei tulene teisiti. Eelkõige ei võta kohustuse rikkumisest tuleneva õiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt õigust nõuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist.
8.3.3 Klient ei või tugineda kohustuse rikkumisele Nofine OÜ poolt ega kasutada sellest tulenevalt õiguskaitsevahendeid niivõrd, kuivõrd selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu või sündmus, mille toimumise riisikot ta kannab.

8.4 KLIENDI ÕIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL

8.4.1 Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
8.4.2 Teie ja Nofine OÜ vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.